Barion Pixel

Biológiailag lebomló, rendkívül hatékony, természetes öko tisztítószerek.
Speciális receptúra, tiszta, szűrt víz és 100%-ban természetes illóolajak!

Szállítási és fizetési feltételek

1. SZÁLLÍTÁSI, ÁTVÉTELI LEHETŐSÉGEK, FELTÉTELEK

Házhozszállítás:

Természetesen a legkényelmesebb, ha a futár az otthonába viszi a csomagot, ehhez a Packeta.hu futárszolgálat szolgáltatását vesszük igénybe, több futárszolgálat szolgáltatásának kipróbálása után. A Packeta csapata nem csak gyors és rugalmas, hanem korrekt árakkal és a legkevesebb csomagsérüléssel dolgozik.

Csomagponti átvétel:

Természetesen lehetőség van a több, mint 800 csomagpontra is kérni a csomagot, hiszen ebben az esetben jóval kedvezőbb a kiszállítás díja.

Fontos! Kérjük, hogy minden ilyen esetben keresse fel a „Packeta.hu” weboldalon: https://www.packeta.hu/atvevohelyek elérhető aloldalt, ott válassza ki az Önnek legmegfelelőbb csomagponti kézbesítési címet, majd a kiválasztott átvételi pont címét és azonosítóját írja be a szállítási címhez a rendelésben!

Szállítási határidők, szállítási folyamat

A webáruházunkból rendelt termékek szállítási határideje függ a rendelés leadás időpontjától. A Szolgáltató a rendeléseket a rendelés leadását követő első munkanapon elkezdi feldolgozni, és legkésőbb a rendelés feldolgozás és kifizetés 2 munkanapját követő munkanapon kezdeményezi a kiszállítást a szállítóval. A szállítást végző cég a termék szállítási címre való eljuttatását a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító legkésőbb 5 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek. A szállítási folyamat a csomagküldő szolgálat feltételeinek megfelelően zajlik. Miután a vevő megrendelését véglegesítette, és a csomag feladásra került, a kiszállítás és kézbesítés nem vonható vissza. A csomagküldő szolgálat a terméke(ke)t a megrendelőnek (azaz címzettnek), vagy az egyéb jogosult átvevőnek kézbesíti. Amennyiben a címzett, vagy egyéb jogosult nem tartózkodik a megadott címen, a csomagküldő szolgálat értesítőt hagy hátra, és a következő napon ismét megkísérli a kézbesítést. Amennyiben a második kiszállítás is sikertelen, újabb írásbeli értesítőt kap a címzett, és ezután 7 napon keresztül lehetősége nyílik még egyeztetni a csomagküldő szolgálattal (szükség esetén a feladóval) a csomag átvételéről. Ha a második kézbesítési kísérlet utáni 7 napos határidő letelik, a csomag visszaküldésre kerül a feladónak, innentől az ismételt csomagfeladás és megrendelés egyedi megbeszélés alapját képezi. Amennyiben a megrendelő igényli, sikertelen kézbesítés esetén a csomagküldő szolgálat telefonon is kapcsolatba lép az átvevővel. Ennek feltétele, hogy a vevő ezt az igényét jelezze a webshop felé a rendelés során megjegyzésben, vagy azt követően külön e-mailben, telefonon. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy sikertelen kézbesítés, a termék át nem vétele esetén, a meghiúsult vásárlást kezdeményező személy részére több kiszállítást ne vállaljon, tőle több rendelést ne fogadjon be.

2. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

A futárdíjakkal kapcsolatosan egyszerű az Öko-Innováció Kft. politikája: számunkra a szolgáltatás minősége mellett fontos a bizalma is, ezért mi tisztán csak a futárszolgálat díját kérjük el, a csomagolás költségeit mi álljuk. Jelen díjak Magyarország területére vonatkoznak, de adott esetben szállítunk Európa egész területén belül, egyéni egyeztetést követően (Egyesült Királyság, Svájc, Németország, Szlovákia, stb.).

Házhozszállítás díjai

– 0-10 kg között 1380 Ft
– 10 kg felett 1780 Ft
– 10.000 Ft értékhatár felett 490 Ft*
– 15.000 Ft értékhatár felett ingyenes*
*csak előre fizetés esetén (bankkártya, átutalás)

Csomagpontra szállítás díjszabása

– 0-5 kg között 690 Ft
– 5-10 kg között 1190 Ft (előzetes egyeztetés szükséges, nem minden csomagpont fogad 5 kg feletti csomagot!)
– 10 kg felett csak házhozszállítás lehetséges, egyetlen csomagpont sem fogadhat ekkora súlyt.

(A jelenlegi jogszabály szerint csomagponton utánvétre sajnos nincs lehetőség, amint ez változik, azonnal változtatunk mi is!)

3. FIZETÉSI MÓDOK, FELTÉTELEK

A webáruházon keresztül történő vásárláskor a fizetésre kétféle lehetőséget biztosítunk:

Előre történő banki átutalás:
A megrendelés visszaigazolása, valamint az előleg számla kiállítása után az áru összegének és a szállítási díjnak cégünk számlaszámára (K&H Bank 10403648-50526978-48851002) történő utalása esetén az utalt összeg beérkezését követően kerül feladásra, kézbesítésre a csomag a kiválasztott kézbesítési formában.

Internetes, bankkártyás fizetés:
Másik lehetőség az áru összegének és a szállítási díjnak a webáruházban, a megrendelési, fizetési folyamat során, internetes kártyás fizetési szolgáltató rendszerén keresztül, bankkártyával történő fizetése.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Sikeres bankkártyás fizetést követően a megrendelt termékek feladásra, kézbesítésre kerülnek a kiválasztott kézbesítési formában.
Az internetes kártyás fizetésről szóló vásárlói tájékoztató részleteiről az alábbi oldalon tájékozódhat: okotisztitoszer.hu/barion-kartyas-fizetes

Webshopon keresztül értékesített termékek ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Cím: Öko-Innováció Kft., 2500 Esztergom, Csendesvölgy u. 27.
Levelezési cím: Öko-Innováció Kft., 2500 Esztergom, Csendesvölgy u. 27.
E-mail: webaruhaz@okotisztitoszer.hu
Telefon: +36-33/200-211, +36-20/254-5638